در دنیای پروفیل در و پنجره، برند سی‌فور به عنوان یکی از نام آوران معتبر با کیفیت برجسته و محصولات نوآورانه شناخته می‌شود. با نزدیک به دو دهه تجربه و یک تیم متشکل از ۳۰۰ نفر کارمند متعهد، سیفور خود را در صنعت تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی به یکی از برترین تولیدکنندگان در ایران تبدیل کرده است.

عکس

 تعهد این شرکت به تولید محصولات منحصر به فرد با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی نقش بسزایی در موفقیت آن ایفا کرده است.

سی‌فور یک مجموعه دانش بنیان

تاریخ تأسیس هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان که مجموعه سیفور را در بر می‌گیرد، به سال ۱۳۸۴ برمی‌گردد. در آن زمان، ابوالقاسم مرادی، از شخصیت‌های برجسته در حوزه فناوری و دانش بنیان، این هلدینگ را در منطقه صنعتی نجف‌آباد اصفهان راه اندازی کرد. وی با بیش از پنج دهه تجربه در زمینه تولید و رهبری کارخانجات مختلف، از بنیان‌گذاران شرکت بزرگ گازسوزان نیز هست.

مجموعه گازسوزان برای اولین بار در ایران، به تولید تجهیزات گازی، کنتور و رگولاتور پرداخت و بعد از چهل سال فعالیت، زیر نظر مرادی، همچنان در حال رشد و توسعه است. این شرکت اکنون بزرگترین تأمین کننده تجهیزات گازی در کشور است و بالغ بر ۱۲۵۰ نفر پرسنل در آن مشغول به کار هستند. مرادی با داشتن سهم بزرگی در ایجاد اشتغال و توسعه صنایع مختلف کشور، به عنوان یک شخصیت برجسته و الگوی تأثیرگذار در صنعت کشور و همچنین پدر معنوی شرکت‌های دانش بنیان شناخته می‌شود.

در حال حاضر حمید مرادی، فرزند وی مدیریت هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان را برعهده دارد و برند پروفیل در و پنجره سی‌فورکه در زیرمجموعه این هلدینگ فعالیت می‌کند، جزء بهترین‌ها در بازار پروفیل در و پنجره کشور محسوب می‌شود. در سال ۱۳۸۴، آغاز کار این کارخانه با ۱۰ نفر پرسنل و یک خط تولید بود. اما با تلاش بی‌وقفه به یکی از پیشروان صنعت پلیمر در کشور تبدیل شد. حالا مجموعه سی‌فور با چهار شیفت به صورت شبانه روزی و با ۱۸ خط تولید در حال فعالیت است و برندهای سی‌وین، سی‌پان، سی‌در، سی‌پان سایدینگ و EMT نیز زیرمجموعه آن هستند.

نوآوری و خلاقیت؛ کلید موفقیت سی‌فور در دنیای پویای امروز

در دنیای امروز، نوآوری و خلاقیت بسیار مهم هستند. با تغییرات سریع در جهان، برای رسیدن به موفقیت و رقابت با دیگران، لازم است بتوانیم به طور کامل از فرصت‌ها بهره ببریم. نوآوری به معنای پیدا کردن راه‌حل‌های جدید و خلاقانه است و به ما این امکان را می‌دهد از الگوهای متداول خارج شده و به دنبال راه‌حل‌های بهتر و کارآمدتر باشیم. همچنین امکان بهبود فرایندها، افزایش کیفیت محصولات و سازگاری بیشتر با نیازهای متغیر بازار را فراهم می‌کند.

مجموعه سی‌فور با توجه ویژه به واحد تحقیق و توسعه، همواره سعی می‌کند تا فناوری‌ها و ویژگی‌های جدیدی را در پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی خود لحاظ کند تا آن‌ها را از رقبا متمایز سازد. یکی از این نوآوری‌ها، تکنولوژی HOTMELT است که توسط متخصصان تحقیق و توسعه مجموعه سی‌فور ابداع گردیده و برای اولین توسط این مجموعه به کار گرفته شده است.

افتخارات و گواهینامه‌های سی‌فور بیانگر برتری این مجموعه در صنعت پلیمر است. مجموعه‌ی سی‌فور با رعایت استانداردهای بین‌المللی و بهره‌گیری از رویکردهای نوین، تلاش بی‌وقفه‌ای را برای بهبود کیفیت و کارایی محصولات خود انجام می‌دهد. این تلاش‌ها منجر به افزایش رضایت مشتریان، بهبود عملکرد سازمانی و توسعه پایدار شرکت شده است. سی‌فور تا کنون موفق به دریافت گواهینامه‌ها و افتخارات متعددی در ارتباط با پروفیل upvc شده که نشانگر تعهد سی‌فور در بهبود مستمر است. در این قسمت از مقاله به تعدادی از این افتخارات اشاره شده است.

  • برگزیده جایزه ملی جشنواره کیفیت ایران در سال ۱۴۰۲
  • صادرکننده پیشرو و اشتغال آفرین صنعت پلیمر در سال ۱۴۰۱
  • واحد نمونه صادرات استان اصفهان در سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۴، ۱۳۹۵، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰
  • واحد نمونه صادرات کشوری در سال ۱۳۹۵
  • کسب عنوان نخبه صنعتی استان اصفهان در سال ۱۳۹۵
  • کارآفرین برتر استان اصفهان در سال های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴
  • واحد نمونه صنعتی استان اصفهان در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴
  • دارنده نشان جشنواره کیفیت برتر ایران در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳
  • کارآفرین برتر کشوری در سال ۱۳۹۱
  • دارنده گواهینامه رعایت حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۱
  • دارنده گواهینامه صادرات به اتحادیه اروپا
  • اولین شرکت دارنده استاندارد ملی ایران در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی

آزمایشگاه سی‌فور، همکار اداره استاندارد 

آزمایشگاه سی فور، با دریافت گواهینامه ISO/IEC 17025، به عنوان یکی از مراجع معتبر و مورد تأیید اداره استاندارد معرفی شده است. بر اساس این گواهینامه، آزمایشگاه سی‌فور، نیروی متخصص و صلاحیت تست و تأیید پروفیل‌های سایر شرکت‌ها را داشته و اداره استاندارد پروفیل‌های سایر برندها را برای بررسی و ارائه گزارش به این مجموعه ارسال می‌کند.

آیا سی‌فور موفق به گذراندن آزمون ثبات رنگ اداره استاندارد شده است؟

پروفیل پنجره دوجداره سی‌فور توانسته است در آزمون اندازه‌گیری ثبات رنگ اداره استاندارد که معادل ۶۰ ماه تابش دائم و مستقیم UV بوده استاندارد را رعایت کرده و میزان تغییرات و هوازدگی را به حداقل برساند. بر اساس نتایج این آزمون، حد استاندارد تغییر رنگ در پروفیل سی‌فور ۰.۶ است که بسیار کمتر از میزان مجاز (عدد ۵) تعیین شده است. این نتیجه نشان می‌دهد که پروفیل سی‌فور در بدترین شرایط آب و هوایی دارای ثبات رنگ است.

برگ برنده سی‌فور؛ گواهینامه اطلس (آریزونا) آمریکا

همان‌طور که گفته شد تغییر رنگ پنجره‌های دوجداره در صنعت ساختمانی یک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است. تغییر رنگ می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت پایین پنجره باشد و در نتیجه، تأثیر زیادی بر ظاهر و عملکرد پنجره‌ها در شرایط مختلف جوی و محیطی داشته باشد.

برای اطمینان از کیفیت و ثبات رنگ پنجره‌های دوجداره، نمونه‌ پروفیل‌های در و پنجره سی‌فور به آمریکا ارسال شدند. این نمونه‌ها، توسط آزمایشگاه اطلس آمریکا که از معتبرترین آزمایشگاه‌های دنیا است، مورد تست قرار گرفتند. آزمایشگاه اطلس دارای ۲۵ سایت جهانی و دو آزمایشگاه تجاری آزمایش هوازدگی مصنوعی، یکی در دفتر مرکزی شرکت در شیکاگو و دیگری در نزدیکی فرانکفورت آلمان است.

پروفیل‌ رنگی و سفید سی‌فور در دستگاه بسیار مدرن UA-EMMA در صحرای آریزونا و فلوریدا آزمایش شدند. نتایج این آزمون‌ها نشان می‌دهد که پروفیل‌های سی‌فور با استفاده از تکنولوژی نانو و HOTMELT در برابر نور خورشید و شرایط جوی سخت، عملکرد بسیار خوبی دارند. به عبارت دیگر، نتایج این آزمون‌ها نشان از موفقیت این فناوری‌ها بر روی پروفیل‌های upvc سی‌فور دارد.

داستان موفقیت سی‌فور؛ از یک مجموعه دانش‌بنیان تا صادرکننده پیشرو

تمرکز سی‌فور بر روی توسعه صادرات

توسعه صادرات یکی از راه‌های کلیدی برای رشد و توسعه شرکت‌ها است. سازمان‌ها به دنبال فرصت‌های جدید در بازارهای جهانی هستند تا سهم بازار خود را افزایش داده و درآمد و سوددهی شرکت را بهبود ببخشند. در این راه، تمرکز بر کیفیت بالا و قیمت رقابتی محصولات، همچنین برنامه‌ریزی دقیق و تحلیل بازارهای هدف ضروری است.

خانواده‌ی سی‌فور که شامل متخصصان و پرسنل باتجربه است، همواره در مسیر پیشبرد اهداف خود قدم برداشته و در تلاش است تا به صورت پایدار در رشد و توسعه صادرات پیشرفت کند. سی‌فور با افتخار در سال‌های گذشته (۱۴۰۰،۱۳۹۹،۱۳۹۸،۱۳۹۶،۱۳۹۵،۱۳۹۴،۱۳۹۳)، توانسته عنوان صادرکننده نمونه را به خود اختصاص دهد و با گسترش خدمات خود در زمینه تولید و صادرات محصولات پلیمری در سال گذشته (۱۴۰۱) به عنوان صادرکننده پیشرو و اشتغال‌آفرین در این حوزه شناخته شد.

داستان موفقیت سی‌فور؛ از یک مجموعه دانش‌بنیان تا صادرکننده پیشرو

در پایان

سی‌فور وفاداری و حمایت مشتریان را مهم‌ترین عوامل موفقیت خود می‌داند و امیدوار است بتواند بهترین محصولات و خدمات را به آن‌ها ارائه دهد زیرا باور دارد که آنها ارزشمند و لایق بهترین‌ها هستند.

کد خبر 782008

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha